Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Anunțuri

ANUNȚ FOARTE IMPORTANT!!

ANUNȚ FOARTE IMPORTANT!!

 

Având în vedere instituirea stării de urgenţă, în baza Decretului nr. 195/16.03.2020, emis de Preşedintele României, precum şi restricţiile de circulaţie ale persoanelor, stabilite prin Ordonanţa Militară nr. 3 din 24.03.2020, vă aducem la cunoștință următoarele aspecte valabile în perioada de stare de urgență, privind:

  1. DECLARAREA ȘI ÎNREGISTRAREA DECESULUI

În conformitate cu prevederile Radiogramei nr. 3220723/27.03.2020, a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, transmiterea documentelor pentru înregistrarea decesului (certificat medical constatator al decesului și documentul de identitate) se va face și de către medicul care constată decesul, scanat sau sub formă de poză, pe adresa de e-mail [email protected], demers urmat de întocmirea actului de deces și a adeverinței de înhumare/incinerare , care se va transmite pe aceeași cale, medicului care a constatat decesul, pentru a fi înmânată aparținătorului defunctului. Certificatul de deces se va elibera ulterior, la cererea persoanei îndreptățite.

Având în vedere dispoziţiile art. 33 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, documentele de referinţă vor fi trimise cel mai târziu a 3 –a zi de la data încetării din viaţă a persoanei, pentru a se înlătura necesitatea aprobării parchetului pentru întocmirea actului de deces;

În situația în care înregistrarea actului de deces nu este posibilă urmând procedura sus-precizată, se va proceda conform dispozițiilor legale în vigoare.

  1. DEPUNEREA DECLARAȚIEI DE CĂSĂTORIE ȘI OFICIEREA CĂSĂTORIE

Începând cu data de 6 aprilie 2020 se suspendă preluarea declaraţiilor de căsătorie, de către ofițerul de stare civilă la sediul primăriei.

Formulare necesare pentru încheierea căsătoriei, în perioada de stare de urgență:

  • DECLARAȚIE DE CĂSĂTORIE

Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl completați începând de la rubrica subsemnații până la pct. 4 inclusiv, urmând să-l semnați la data căsătoriei, în fața ofițerului de stare civilă.

  • DECLARAȚIE PRIVIND LIPSA IMPEDIMENTELOR LA ÎNCHEIEREA CĂSĂTORIEI
  • DECLARAȚIE PRIVIND NAȚIONALITATEA SOȚILOR

Pentru situații speciale sau informaţii suplimentare, rugăm să contactaţi pe d-na Șuhan Elena ofițer de stare civilă, la nr. de tel. 0735 551320.

Tipizatele precizate se pot descărca de la secțiunea „Depunere documente online” – Stare Civilă, Resurse Umane!

ANUNȚ-PRIMĂRIA COMUNEI GIARMATA

Primăria comunei Giarmata cu aprobarea Consiliului Local în ședința din data 31.03.2020, a alocat suma de 20.000 lei pentru Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie Dr. Victor Babeș și 15.000 lei pentru Institutul de Boli Cardiovasculare Timișoara-Pădurea Verde pentru ca cele doua instituții să poată achiziționa aparatură medicală și materiale pentru dezinfecții.

Primăria comunei Giarmata pune GRATUIT la dispoziția cetățenilor în toate magazinele alimentare, farmacii, magazinul de pâine, imprimate pentru:
➡Adeverința pentru angajator
➡Declarație pe propria răspundere

Va rugam sa le solicitați cu încredere în locațiile menționate mai sus!

ANUNȚ – TRANSPORT GIARMATA

ESTE FOARTE SERIOS, NU E O GLUMĂ!

🟢Începând cu data de 1 Aprilie 2020, firma Super Imposer care efectua transportul de persoane între Giarmata-Cerneteaz-Timișoara este înlocuită cu transportul metropolitan linia ,,M49” efectuat de STP Timișoara.

A) Care este programul de mers?
🟢Programul de mers este același pe care îl avea și Super Imposer. (Poze atașate mai jos)
🟢Cursa de la 12:20 și cursa de la 14:20 nu circula din cauza pandemiei de coronavirus, care a închis toate școlile, liceele și facultățile.
🟢După experimentarea timp de o lună, așteptăm opiniile dumneavoastră cu privire la înființarea altor curse.

B) Care este prețul biletelor și a abonamentelor?
✅bilet cu o călătorie-2,50 lei
✅legitimație de o zi-12 lei
✅abonament persoane fizice o linie (30 de zile)-66 lei
✅abonament persoane fizice general (30 de zile)-93 lei
✅abonament nenominalizat persoane juridice (30 zile)-177 lei
✅abonament general nenominalizat persoane juridice (30 zile)- 224 lei

C) Unde se poate plăti?
➡Chioșcurile SPTP Timișoara la următoarele adrese: Piața 700; Bulevardul Dâmbovița nr. 67(sediul STPT Timișoara); Calea Torontalului(Ciocanu); Chioșc Muzeu Badea Cârțan(muzeu STPT); Strada Cluj.
➡După o săptămâna și la magazinele din Giarmata.
➡Pentru abonament și portofel electronic încărcat pe card in punctele de vânzare( chioscuri STPT), plata se poate face in numerar sau prin intermediul cardului bancar.
➡Pentru titlurile de călătorie achiziționate in mijlocul de transport(bilet), plata se face prin:
aplicația 24pay prin SMS la numărul 7442 cu TEXTUL “B” urmat de numărul linie, adică M49
(BM49)
➡Prin aplicația mobile pay wallet(modul de achiziție prin aceasta aplicație se găsește pe www.STPT.ro sau prin intermediul POS-ului BCR cu cardul bancar.

D) Cine beneficiază de gratuități?
🆓Pensionarii, cetățeni romani cu domiciliul stabil sau reședința in comuna Giarmata.
🆓Personalele care nu au calitatea de pensionar cu domiciliul stabil sau reședința in comuna Giarmata, care au împlinit vârsta de peste 70 ani, au gratuitate pe baza cardului.
🆓Beneficiari ai legi 416/2001, 341/2004, 44
/1994, 309/2002(persoane cu venit minim garantat, veteranii de război, revoluționarii)
🆓Elevii ciclului primar și gimnazial, care frecventează instituțiile de învățământ din comuna Giarmata.
🆓Elevii din ciclul liceal sau post liceal care frecventează institutile de învățământ din municipiul Timișoara.
🆓Voluntari: ONG-uri; pompieri; etc…

F) Cine beneficiază de reduceri?
🔴Reducere 20% la costul abonamentelor, cetățenilor romani cu domiciliul stabil sau reședința in comuna Giarmata.
🔴Reducere 50% la costul abonamentelor, pentru fiecare donare efectivă pentru o perioada de maxim 30 de zile.
(donare de sânge și plasma)
🔴Reducere 50% la costul abonamentelor, pentru studenții, doctoranzii instituțiilor de învățământ timișorene la forma de învățământ cu frecventa.

🚍Vă dorim călătorii plăcute! Dorim să avem cât mai mulți călători, prin acest fel reducând costurile pe care primăria trebuie sa le suporte pentru plata acestor transporturi!
‼Orice deficiență de transport va rugam sa o semnalați pe email-ul primăriei: primă[email protected]

Orar-transport-in-comun-Giarmata-2020

 

ANUNȚ-ADEVERINȚĂ PERMANENTĂ-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

În atenția persoanelor fizice si a angajatorilor:

Primaria comunei Giarmata va pune la dispozitie, la sediul primăriei, zilnic între orele 08-20, precum și la Sediul Poliției Locale Giarmata între orele 20-8, urmatoarele formulare tipizate:
“Adeverinta permanenta si declarație pe propria răspundere pentru verificarea deplasării în interes personal”.

Declaratie _PDF.

 

 

ANUNȚ-INSTAURARE REGIM DE URGENȚĂ

În atenția cetățenilor comunei Giarmata – Instaurare Regim de Urgență

 

Pana la decretarea stării de urgență care va fii instituită de către Președintele României, Primăria comunei Giarmata comunică luarea următoarele măsuri pentru urgențele precum:

 

-avarii de apă, gaz, energie electrică,incendii, urgențe medicale sau imposibilitatea de deplasare pentru aprovizionare cu alimente și medicamente, va punem la dispoziție următoarele numere de telefon:

 

– Primar Virgil Bunescu asistenta 24/24

📞 0737027926

 

– Poliție Locală asistenta 24/24

📞 0735551327

 

-Inspectoratul de Situații de Urgență Giarmata asistenta 24/24 

📞0728319545

 

– Centrul de Permanență Medicală

-luni-vineri: 20:00-08:00

-vineri-luni 20:00-08:00

📞0356102400

 

-Șef Centru de Permanență Dr. Iancu Cristina asistenta 24/24 

📞0751924369 

 

-Primaria Giarmata 08:00-20:00

📞0256/369101

 

Apelați cu încredere la aceste numere pentru a va putea rezolva nevoile dumneavoastră!

 

Va aducem la cunostinta ca în cazul în care orice persoana va aduce prin orice mijloc informații,altele decat cele oficiale, asupra acelei persoane va exista răspundere contravențională și penală. 

 

Ca atare, va rugam frumos sa NU puneti autoritățile în dificultate și să nu creati informații false pe tema situației de urgență!

 

În momentul  decretării situației de urgență de catre Președintele României, va vom transmite toate măsurile dispuse prin decret. 

 

Va rugam pană atunci să respectați măsurile de prevenire dispuse de Ministerul Sanătății:

  1. Spălați-vă mâinile de multe ori;
  2. Evitați contactul cu persoane care sunt suspecte de infecții respiratorii acute;
  3. Nu vă atingeți ochii , nasul și gura cu mâinile;
  4. Acoperiți-vă gura și nasul dacă stranutați sau tușiți;
  5. Nu luați medicamente antivirale si nici antibiotice decât în cazul în care va prescrie medicul;
  6. Curățați toate suprafețele cu dezinfectanți pe bază de clor sau alcool;
  7. Utilizați masca de protecție doar în cazul in care suspectați că sunteți bolnav sau în cazul în care acordați asistență persoanelor bolnave;
  8. Produsele ”MADE in CHINA” sau pachetele primite din China nu sunt periculoase;
  9. Sunați la 112 dacă aveți febră, tușiți sau v-ați întors din China sau zonele in carantina din Europa de cel puțin 14 zile;
  10. Animalele de companie nu transmit coronavirus.

 

Anunț-DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE

Pentru a evita deplasările la Primăria comunei Giarmata, vă oferim soluția de ne contacta  și de a vă fi de folos și în mediul online. 

Așadar, pentru DEPUNEREA DOCUMENTELOR ONLINE, va rugăm să urmați următorii pași:

 

1. Accesați site-ul Primăriei comunei Giarmata: www.primariagiarmata.ro

2. În partea de sus a paginii veți regăsi o secțiune cu roșu intitulată: DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE 

3. După accesarea secțiunii ,,DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE”, în partea stanga a site-ului, veți observa  secțiunea ,,DEPUNERE DOCUMENTE”. Apăsați pe secțiunea ,,DEPUNERE DOCUMENTE”.

4. Selectează compartimentul dorit și urmați pașii de pe fiecare cerere(completare cerere,documente necesare,etc).

 

În cazul în care cererea dumneavostră nu este completă sau sunt necesare lămuriri, funcționarul din cadrul compartimentului competent în soluționarea petiției, vă va contacta telefonic pentru soluționarea acesteia.

 

Vă mulțumim!

ANUNȚ

În perioada 12.03.2020-31.03.2020, se recomandă cetățenilor U.A.T. GIARMATA, ca cererile și documentele adresate Primăriei Comunei Giarmata să se realizeze cu preponderență prin intermediul:

  1. Poștei electronice la adresa de e-mail: [email protected]

2.Site-ul instituției: https:primariagiarmata.ro/ la secțiunea ,,DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE”

3.Număr de fax: 0256/369102

4.Poșta Română

 

ANUNȚ-COMPARTIMENT TAXE ȘI IMPOZITE

Începând de mâine 12.03.2020 și până la data de 31.03.2020, Compartimentul Taxe si Impozite va avea avea program în zilele de marți și joi de la ora 08:00-18:00.

Sari la conținut